wyszukiwanie zaawansowane
» Dostawa i zwroty

Kategorie

Kontakt

  • P.P.H.U. Jumika Justyna Miarka
    Inwałd, ul. Zagórnicka 22
    34-120 Andrychów
    NIP: 551-241-03-30
    tel. 607 884 973
    NIP: 551-241-03-30
  • E-mail:kartki@kartkiswiateczne.biz.pl
  • Telefon607-884-973
  • Godziny działania sklepusprzedaż tylko internetowa - poprzez sklep bądź mailowo

Dostawa i zwroty

Wysyłka
jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej w kilku wariantach:
1. Paczka pocztowa 48 - w zależności od wagi:
     - do 0.5kg - ok. 14,50zł,

     - do 1.5kg - ok. 16,50zł,
     - do 5,0kg - ok. 20,00zł,
     - do 10,0kg - ok. 25,00zł,
     - do 20,0kg - ok. 30,00zł
2. Przesyłka kurierska firmą FedEx:
     - do 5kg - 15,00zł,
     - do 10kg - 18,00zł,
     - do 30kg - 22,00zł

    

Przy przesyłkach zagranicznych korzystamy wyłącznie z usług Poczty Polskiej.
Ceny wysyłki za granicę ustalane są indywidualnie w zależności od kraju i wagi zamówienia.


Koszty wysyłki pokrywa Kupujący.

Czas, w jakim poczta przesyła paczki krajowe to 1 do 5 dni, w zależności od sprawności działania miejscowego urzędu pocztowego.
Czas doręczania paczek za pośrednictwem firmy kurierskiej z reguły wynosi 1-2 dni robocze.

Towar wysyłamy zawsze w zabezpieczonych i usztywnionych paczkach.

Jeżeli przesyłka nie dotarła do Państwa w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania informacji o wysłaniu, należy się z nami skontaktować, podając swoje dane, datę dokonania wpłaty, dokładną kwotę i adres do wysyłki (dane te potrzebne są nam, aby podać Państwu numer nadania paczki.

Udostępniamy naszym Klientom możliwość odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.


Zwroty
Ponieważ sprzedawane produkty są dostosowywane pod indywidualne zamówienia Klienta, to zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego: "prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.



W przypadku niezgodności towaru z umową Sprzedający zobowiązuje się na swój koszt w terminie 14 dni naprawić lub wykonać ponownie poprawne produkty, a jeśli to niemożliwe Kupujący ma prawo odstąpić od umowy lub żądać obniżenia ceny. Koszty związane z dostarczeniem niezgodnego towaru pokrywa wtedy Sprzedający.

Przejdź do strony głównej