wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin



Regulamin sklepu



Informacje ogólne

Poniższy regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym www.kartkiswiateczne.biz.pl.

Właścicielem sklepu internetowego jest firma: P.P.H.U. Jumika Justyna Miarka,
z siedzibą: Inwałd, ul. Zagórnicka 22, 34-120 Andrychów,
osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, Nr NIP:551-241-03-30, REGON: 120319504,
Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 9410, organem rejestrującym jest Burmistrz Andrychowa.

Wszystkie ceny podane na stronie internetowej www.kartkiswiateczne.biz.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta jest wiążąca dla obu stron. Podane na karcie produktu ceny nie obejmują kosztów przesyłki.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego lub ich wycofania, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

Sklep jest dedykowany dla zakupów przez osoby fizyczne (paragon) oraz firmy i instytucje (faktura VAT).
Osoba fizyczna składająca zamówienie musi mieć ukończone 18 lat oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.

Sklep dokłada wszelkich starań, aby opisy przedmiotów i zdjęcia były zgodne z rzeczywistością. Elementy dekoracyjne na zdjęciach nie są przedmiotem zakupu.



Zamówienia

Rejestracja Klienta

Klient zobowiązany jest do zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia "formularza rejestracji". Klient zobowiązany jest nie udostępniać osobom trzecim swoich danych dostępowych - 'loginu' i 'hasła'.

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie rejestracji i działalności sklepu są poufne. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe Kupujących są przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp osobom trzecim. Dane osobowe zbierane i przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia i nie będą w jakikolwiek inny sposób udostępniane lub wykorzystywane. Zgodnie z w/w. ustawą Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

Dane osobowe użytkownika mogą zostać użyte w celu dostarczania mu ważnych informacji o zamówionych produktach lub usługach, w tym aktualizacji statusu i powiadomień o wysyłce.


Przyjęcie i realizacja zamówienia
Zamówienia można składać za pośrednictwem sklepu internetowego: kartkiswiateczne.biz.pl lub drogą mailową: kartki[małpa]kartkiswiateczne.biz.pl

Realizacja zamówienia następuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00. Zamówienia realizowane są według kolejności napływania. Soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy nie są dniami roboczymi i nie są uwzględniane.
O wszystkich planowanych przerwach w pracy informujemy na naszej stronie internetowej.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy traktowane są jak złożone w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia.

Sprzedający (pracownik sklepu) zobowiązuje się w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzić zamówienie u Kupującego drogą internetową. Czas ten może zostać wydłużony w przypadku, gdy wypada on w dni uznane za wolne od pracy (niedziele i święta).
Zmiany statusu zamówienia są widoczne po zalogowaniu się do panelu klienta. Klient zostanie poinformowany mailowo o dacie wysyłki zamówionych towarów.

Aktualne terminy realizacji zamówień są określone dla każdej kategorii i wynoszą nie dłużej niż 10 dni roboczych (w większości zamówień termin realizacji wynosi 3-7 dni roboczych).
Termin realizacji jest liczony od momentu ustalenia wszystkich szczegółów z Klientem. Termin realizacji nie obejmuje czasu dostawy.

W przypadku sezonowych kolekcji kart świątecznych (wielkanocnych, bożonarodzeniowych i noworocznych), ze względu na ich cykl produkcyjny zamówienia realizowane są według kolejności wpływania do nas zamówień, aż do wyczerpania nakładów.


W przypadku braku towaru w magazynie i wydłużonego czasu realizacji zamówienia, Klient zostanie o tym bezzwłocznie poinformowany e-mailem lub telefonicznie wraz z informacją o przewidywanym terminie wysyłki.
W takim przypadku Klient ma możliwość zmienić zamówienie, realizować jego część, oczekiwać na realizację całości zamówienia lub anulować zamówienie. Wszystkie opóźnienia będą rekompensowane w postaci rabatów, dodatkowych sztuk produktu lub prezentów.

Jeśli zamówienie nie otrzymało jeszcze statusu "w trakcie realizacji", Klient może poinformować e-mailem o zmianie treści tego zamówienia.
Projekt graficzny + dwie zmiany - wliczone są w cenę zamówienia. Każde kolejne poprawki płatne są dodatkowo 10,00zł .
Po zmianie w panelu klienta statusu zamówienia na "w trakcie realizacji" nie ma możliwości dokonania zmian. Możliwe jest natomiast zamówienie dodatkowych sztuk produktu.
Po otrzymaniu informacji mailem, że zamówienie jest zrealizowane i gotowe do wysyłki nie ma możliwości dokonania zmian ani dokupienia dodatkowych sztuk w ramach tego zamówienia.

Podanie kontaktowego adresu poczty elektronicznej (e-mail) oraz numeru telefonu jest obowiązkowe i ułatwi sprawniejsze rozwiązanie ewentualnych problemów czy nieścisłości dotyczących zamówienia.



Płatności

Płatność przelewem (wartość zamówienia: koszt towaru + ewentualne koszty wysyłki) należy dokonać na rachunek firmowy wskazany po złożeniu zamówienia jak i w dziale płatności na stronie sklepu. Po zaksięgowaniu należności na naszym koncie przystępujemy do realizacji zamówienia.

Płatności elektroniczne - realizowane przez serwis "Przelewy24".

Płatność gotówką - po wybraniu opcji "odbiór osobisty" klient może za towar zapłacić gotówką przy odbiorze w naszej siedzibie w Inwałdzie.



Dostawa

Koszt dostarczenia przesyłki pokrywa Kupujący, chyba, że oferta stanowi inaczej.
Realizujemy przesyłki na obszarze Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej FedEx.
W przypadku gdy Klient preferuje wysyłkę za granicę, niezbędny jest wcześniejszy kontakt telefoniczny celem ustalenia sposobu i warunków takiej wysyłki. Przesyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Koszty przesyłek podane są podczas składania zamówienia (po przejściu do koszyka produktów).
Wszystkie paczki, jakie wysyłamy są starannie pakowane, w sposób gwarantujący bezpieczeństwo towaru podczas transportu.

Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Warunkiem odbioru jest uprzednie złożenie zamówienia i umówienie się z pracownikiem sklepu na termin odbioru.

Szczegółowe informacje o sposobach, czasie i kosztach dostawy znajdują się w zakładce Dostawa i Zwroty.


Reklamacje i zwroty


W przypadku ujawnienia wady lub uszkodzenia towaru Klient kontaktuje się poprzez e-mail lub telefonicznie ze sklepem.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji są opisane w zakładce "Reklamacje".



Postanowienia końcowe

Wszystkie projekty prezentowane w sklepie internetowym firmy Jumika podlegają prawu autorskiemu i nie mogą być kopiowane, wykorzystywane i rozpowszechniane w jakiejkolwiek formie bez pisemnej zgody autorów i osób posiadających do nich prawa.
Także żadna część serwisu nie może być kopiowana i rozpowszechniana w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób, bez pisemnej zgody jej autora.

Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych, tylko na potrzeby Sprzedającego. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.



Aktualny regulamin obowiązuje od dnia 06 marca 2017 roku.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu